søndag den 6. maj 2012

Stilhed før stormen?

Jeg er lidt stille i øjeblikket...

Det er pga Anna. Anna er hovedpersonen i min roman. Ægte chick-lit. Jeg skal nok lægge nogle små afsnit ud, når jeg er klar med noget. Men for nu optager Anna bare mine tanker.

Og så går jeg stadig rundt og opdager mig selv og opdager, hvordan verden reagerer. Det er helt vildt spændende! At have fundet en ny måde at anskue verden på. Jeg er meget begejstret.

Men samtidig helt stille.

For jeg sidder lige lidt og lurer på, hvad jeg mon skal med det hele... Alle mine indtryk. Alle mine oplevelser og tanker.

Hvordan bliver stormen denne gang? For, come on, jeg kender mig selv godt nok til at vide, at der blot er tale om stilhed før stormen. Det er det eneste, der giver mening for mit temperament...

Men jeg spilder ikke min tid på at gisne om vindretning og stormstyrke. Jeg bruger blot min stilhed til at nyde. For en gangs skyld med åbent sind. For en gangs skyld uden at være bekymret for, hvad det hele mon bringer. Bare stille, spændt og forventningsfuld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar