torsdag den 5. april 2012

Lykkelig single og billeder

Så har jeg fået taget billeder til jer, så I kan se mit nye orange køkken. Er det ikke bare for skønt? Det er umuligt ikke at blive glad, når jeg ser på det!

Ja, der er altså ikke helt "blæst", men jeg er ved at bage. Det er jeg tit, så det er egentlig et meget godt billede.


 

Før






Efter







Det slog mig, mens jeg gik og ordnede mit køkken, at jeg måske er skabt til at være single?

Jeg gjorde arbejdet alene. Helt alene. Jeg tog selv køleskabet ud af skabet og satte skuffer og hylder i - som jeg i øvrigt selv savede ud, fordi jeg var for nærig til at købe nogle, der var forskåret. Jeg satte selv folien på, og jeg hentede selv fryseren ind fra bryggerset.

Hvorfor?

Fordi jeg simpelthen ELSKER mit eget selskab. Jeg elsker også andres selskab, men at være så privilegeret, at jeg har kunnet tilbringe 3 dage i mit helt eget selskab, mens jeg gjorde noget, som jeg holder rigtig meget af, det er virkelig bare mig!

Og så tænker jeg, at jeg måske er skabt til det. At være single. Og så bliver jeg helt trist. For jeg synes, at mænd er SÅ spændende. Alle mennesker er spændende, men det er noget særligt med mænd. De vækker min nysgerrighed i en helt anden grad end mine skønne veninder.

Jeg har en god ven, som jeg ser indimellem - alt for sjældent i virkeligheden - men hver gang sker det samme. Han efterlader mig med en følelse af at være ved at revne af nysgerrighed. Efter hvad mere han gemmer på.

Nå, men det kan jeg jo så bruge påsken til at grunde lidt på... Narrhhh, det kommer nok ikke til at ske. Formentlig kommer jeg bare til at stornyde de dejlige påskefrokoster, jeg skal til, og alt det dejlige selskab, jeg kommer til at nyde.

Livet er altså virkelig bare lige mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar