mandag den 2. april 2012

Klar til mere...

Sådan! Så blev det ordnet. Mit køkken er nu orange. Og når jeg siger orange, så mener jeg det virkelig! Det er ikke nogen kedelig farve, det er det ikke! Og jeg er vild med det! Der skal nok komme billeder, men først i morgen. Eller dagen efter måske.

Og kuren er sandelig også vel overstået. Jeg har simpelthen genstartet kroppen og er klar til en ny start. Med kroppen. Det passer mig.

Generelt passer livet mig i disse dage. Jeg ser de dejligste mennesker. Jeg har projekter i gang herhjemme, som jeg bare elsker at gå og hygge mig med. Jeg slapper af på min yndlingsmåde: Med fuld knald på, men uden at have travlt.

Fås det mon bedre? Hmmm.... i så fald ikke hos mig. Det er lige, som det skal være. Stærkt nydende og klar til mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar