torsdag den 29. marts 2012

Reception, mere skrump og orange køkken

Jeg sidder lige nu i min sofa og glæder mig til d. 11. april. Jeg har nemlig inviteret til reception i anledning af udgivelsen af min bog, Englemor.

Det vil jeg også gøre her:

"Min bog, Englemor, udkommer d. 11. april, og det har jeg lyst til at fejre. Så hvis du har lyst til at være med, så kom til Måløv.

Torvet ud for Søndergårds Allé 51 (lige ved siden af Måløv station)

kl. 16-18

Der vil blive serveret et glas champagne og lidt snacks.

Tag endelig børn, kærester, ægtefæller osv. med. Du kan købe en bogen til kr. 149,- (husk kontanter) signeret. Hvis du allerede har købt bogen, er du velkommen til at tage den med og få den signeret.

Jeg glæder mig til at se en hel masse glade mennesker :-)"

Og så er jeg jo så stadig på kur. Det er egentlig ikke så slemt. Særligt ikke, når jeg tænker på, at det kun er tre dage endnu...

Og de tre dage skal simpelthen bruges på at gøre mit køkken orange. Folien kommer i morgen, så det bliver max. spændende at se, hvad jeg egentlig har bestilt.

 Jeg skal nok sætte før- og efterbilleder ind her, så I kan se, hvor tosset jeg er. Altså med farver, naturligvis.

 Jeg glæder mig til at vise jer det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar