mandag den 26. marts 2012

En heldig kartoffel

Kender du det? Når man bare føler sig som det heldigste, mest privilegerede menneske i verden?

Sådan har jeg det lige nu.

Jeg har lige fulgt min søde, glade Mads til børnehave på cykel i en kold, men smuk, solbeskinnet morgen. Og det efter en ganske dejlig weekend med skøn fest med gamle kolleger i lørdags, spinning, skønne løbeture og anmeldelse af Englemor i Berlingske.

Og så er jeg så småt begyndt at få nedfældet mine tanker om Anna. Hovedpersonen i min nye roman.

Kan man næsten finde bedre udgangspunkt for en fantastisk uge? Jeg tror det ikke.

Så jeg vil nyde min helt egen evne til at gøre det i livet, som giver mig allermest glæde, så jeg kan blive ved med at føle mig som verdens allerheldigste kartoffel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar