fredag den 16. marts 2012

Højspændt orange..

JA!!

Mit 38. år skal være orange!

Jeg skriver dette indlæg fra min spritnye orange pc. Nøj, hvor er den bare... HOT! Det bliver mit køkken også. Det bliver nemlig også orange.

Mine 36. og 37. år har været grønne. Dyb, varm grøn. Nu skal der max gas på livet, så nu skal det være orange. Helt vild, lækker orange.

De, som er tættest på mig, tager sig formentlig til hovedet og siger: "Ohhh no". For verden har en tendens til at opdage det, når jeg bliver farverig. Og strømførende. For det er sådan, jeg føler det. Som om jeg endelig igen er blevet strømførende. På Pernille-måden. Sådan, at andre mennesker kan blive ladt op ved mig. Og det passer mig!

Så uanset hvad verden synes, så siger jeg "Oh hell yeah", starter motoren og giver fuld gas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar