onsdag den 14. marts 2012

Forår, røde bukser og lidt rødvinstyk

Det vil nok være på sin plads at udsende en advarsel. En form for sirene. For nu kommer jeg altså farende...

Det er forår. Og foråret er MIT!

Det er kommet snigende, det gode humør. Jeg har prøvet at holde det nede med tanker om en mand, der smuttede, men uden held. Der er simpelthen ikke noget at gøre. Jeg MÅ synge, danse og hoppe af glæde. Den helt sprudlende glæde, som kun kan mærkes helt indefra.

Jaja, jeg er lidt rødvinstyk efter en pragtfuld skiferie, så de røde bukser strammer lidt. Men hvad gør det, når alt andet i mig synger jubelsang. For livet, lykken, kærligheden.

Og så er der jo også det, at når jeg er rødvinstyk, er jeg nødt til at løbe lidt flere ture, end jeg plejer. Årh, pokkers. At være nødt til at gøre mere af noget, jeg elsker.

Nårhh ja, men altså... jeg har aldrig været bleg for at leve livet, som det passer mig bedst :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar