lørdag den 4. februar 2012

Og så de rette valg...

Tænk engang... der skal ikke mere end et par dage til, så er jeg som en ny udgave af mig selv.

Jeg har lige været ude at løbe. Min telefon sagde, at det var 7 graders frost. Det er virkelig bare lige sagen for min krop. Den elsker udfordring. Løbeturen i sig selv kan sagtens gøre det, men når der så lige toppes op med frostvejr, så er den nærmest som en 17-årig igen. Nåja, måske ikke helt, men den tror det...

Det er et rigtig valg. For mig. Det er den allerbedste måde at forkæle min krop på.

Og når jeg starter med det, så er det som et kvantespring i den rigtige retning. Når min krop er glad, så følger mit sind med. Og når sindet er glad, så træffer jeg optimistiske, glade og målrettede valg.

Og det er i virkeligheden det, alting drejer sig om, ikke? At finde det, der virker for én selv. At finde kærligheden. Om det så er til livet, til løbeturen, til verden, til sig selv, en mand, mine børn eller det hele på én gang, det betyder mindre. Blot den er fundet. Og det har jeg. Sporet er igen klart. Fremtiden er min.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar