tirsdag den 21. februar 2012

Nye tider

Måske du har opdaget det, men der sker lidt ændringer med bloggen i disse dage.

Det skyldes, at min bog, Englemor, udkommer d. 2. marts, og i den forbindelse har jeg valgt at videreføre min Englemor-historie her på bloggen. Det betyder ikke så vanvittigt meget, for historien handler jo stadig om mig og mine drenge, men det vil dog have den betydning, at jeg kommer til at fortælle om mere af mit liv, end jeg tidligere har gjort.

Det store M kommer med... Mænd. Eller Mand. Eller Måske Mand. Eller Min Mand. Alt efter, hvad dag i ugen det er, hvad der er sket på de glødende telefonlinjer, hvad mit liv i øvrigt har bragt.

Jeg synes, at den del af mit liv har manglet her på bloggen, og nu synes jeg, at tidspunktet er rigtigt til at få det med.

For at være Englemor er jo også at være kvinde.

Så historien udvides, kvinden er den samme - og det er sorgen også. Nu prøver jeg bare at nå hele vejen rundt. At fortælle om ALLE mine valg - både de rigtige og de forkerte. For det er vel i virkeligheden mit vigtigste bidrag: At livet er en lang række af valg - nogle virker, andre virker ikke. Men så prøver jeg bare igen.

Velkommen til Englemor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar