onsdag den 13. juli 2011

En særlig mærkedag...

Min elskede lille skat

I dag er det 1½ år siden, du blev kaldt til himlen med alt dit lys.

Jeg håber så inderligt, at du er glad deroppe. At du med dit væsen beriger himlen, englene, solen og stjernerne. For guderne skal vide, at det gjorde du her hos mig. Jeg føler mig stadig rig af at have haft dig, selv om du næsten har været død lige så længe som du har levet, og jeg priser hver dag den kærlighed, du har lært mig at have i hjertet - og kun dér.

Sødeste Bias, mor savner dig i hvert åndedræt, men Mads og jeg bliver hele tiden bedre til at rumme det. Vi lever, ler og glædes. Og du ville have elsket at være med.

På denne dag håber jeg at festen i himlen er ekstraordinært stor til din ære.

Tusinde kys på dine bløde kinder og al min kærlighed
Mor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar