fredag den 18. februar 2011

At mærke livet...

Det gør ondt! - at mærke livet...

Den åbenhed, mit hjerte møder verden med, gør min sjæl så uendeligt sårbar. Så sårbar, at jeg tænker, at jeg kan ikke finde ud af at leve på denne måde.

Men så er det, at jeg tænker på årsagen til min sårbarhed... Min Tobias, som har åbnet mors hjerte for altid, som har lært mig, hvor meget jeg har at vinde, når jeg tør vise, hvem jeg er. Som har givet mig det, jeg har søgt hele livet: Evnen til at mærke det - livet!

Min taknemmelighed er uendelig, min sårbarhed evindelig.

Jeg har meget at lære, men jeg bliver ved - for Tobias er det hele værd. For uden Tobias ville mit liv være så uendeligt fattigt.

Når jeg priser smerten, fordi den bekræfter kærligheden, så giver det hele lidt mere mening, og jeg prøver at turde give slip. Give slip på kontrol, vished og usikkerhed. Bare være, leve og elske. For kun sådan bliver jeg hel. Kun sådan leves lykken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar