tirsdag den 20. februar 2018

Siger du, hvad du ønsker dig?

Det lyder måske lidt banalt, fordi “det ved min elskede altså godt”, og så er alt jo fjong. Men alligevel ... selvom du er skråsikker ...

Hvad ønsker din elskede sig fra dig? Hvordan gør du ham eller hende allermest glad? Hvad gør du, der bekræfter ham eller hende mest i, at du elsker?

Hvis du er i tvivl - bare lidt - om bare en af de her ting, så kan du være sikker på, at det er din elskede også. 

Og din elskede er jo egentlig bare én person i dit liv ...  Ved dine kolleger det? Ved du, hvad dine kolleger gerne vil høre? Eller chefen?

Tydelighed er noget af det allervigtigste, vi kan vise verden. Hvis jeg har brug for ros og anerkendelse for at føle mig som en succes på jobbet, så er en lønforhøjelse slet ikke fyldestgørende. Eller hvis jeg gerne vil have kys og ros hjemme for at føle mig elsket, så er masser af tid for mig selv og diamanter ret ligegyldige. 

Men hey! Ved du egentligt selv, hvad du ønsker dig?

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar