onsdag den 25. marts 2015

Næsten, snart, i morgen måske?

Jeg har lige sat loft op i min entre. Igen. Første gang var det blevet for skævt, og selv om jeg prøvede at gå rundt med lukkede øjne og tænke: "det er helt fint - huset er jo skævt", så gik den bare ikke.

Så i dag har jeg rettet det op. Se! Er det ikke flot?! :-)



Mit lille dukkehus er meget tæt på at være færdig indenfor. Lidt paneler i entreen, og så er den der.

Det har holdt hårdt at få det sidste færdigt, for paneler og afslutninger hist og her er bare ikke lige mig. Det kunne jeg godt have folk til. Men det har jeg ikke, så nu har jeg haft verdens bedste hjælpere her mandag-tirsdag, og så går jeg her alene et par dage mere. Og SÅ! Weeeehuuuuu - så er jeg FÆRDIIIIG!

Det synes jeg egentlig bare, at jeg lige ville dele med jer.


Dejlig, dejlig, dejlig dag


Ingen kommentarer:

Send en kommentar