lørdag den 14. maj 2011

Bog

Åhh, jeg ved godt, hvad det er, der flimrer indeni. Det er min bog.

Den bobler og syder og er lige ved at få kedlen til at fløjte, så klar er den til at komme ud! Så det kommer den.

Men det er i små bidder, for alle ordene kommer oven i hinanden og kan næsten ikke lade mig skrive et færdigt før det næste går i gang. Men det er vidunderligt! Jeg kan mærke, at det er lige det, der skal til for mig nu. En bog i genren Spis, Bed, Elsk møder Nynne, tænker jeg...

For de sidste 15 måneder har været en lang rejse med smagsprøver på forskellige dele af livet: Mænd, rejser, erhverv, og jeg tænker, at det er sådan, jeg er... smager mig lidt frem, springer ud i nyt uden at overveje konsekvenser, og så tager jeg det, som det kommer derefter. Og lader konsekvenserne udvikle mig.

Så det er det, I får: Den helt ærlige udgave af min metode til at finde livet efter døden.

Jeg tror godt, jeg kan love, at det ikke bliver kedeligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar