torsdag den 3. november 2011

NLP

Jeg håber altså, at jeg bliver virkelig klog!

Jeg er ved at tage et kursusforløb, som ender med, at jeg bliver NLP Coach Practitioner. Sagt med andre ord, så er det lektioner i, hvordan jeg skal hjælpe andre mennesker med at få gang i en proces til bevidstgørelse og måske ændring af deres egen adfærd.

Det er noget så afsindigt spændende. Men altså... for at kunne vende de her teknikker ud til andre, så arbejder vi på kurset med at øve dem på hinanden, så jeg får dem jo også vendt ind mod mig selv.

Jeg har arbejdet rigtig meget med mig selv, siden Tobias døde, og det her er altså bare lige en ekstra tur ind i mit inderste. Og som sagt er det noget så spændende!

Men når jeg er færdig med det her kursus i starten af december, så tænker jeg altså, at jeg liiige snupper mig en pause. At være så optaget af mit eget inderste, som jeg har været i 2 år, er ganske drøjt, og jeg trænger til bare at nyde al min bevidsthed om mig selv.

Tænker, at jeg vil starte til jul med min vidunderlige Mads. Hvis ikke det skulle kunne være belønning for hårdt arbejde, hvad kan så?

Og så kan vi jo lige starte med at øve os på at nyde livet i den kommende weekend - der er sol, smil og natur i sigte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar