mandag den 12. marts 2018

Massage til helt vilde priser!

Husker du at gøre noget godt for dig selv? At give dig selv omsorg og give din krop et godt udgangspunkt for alt det, du kræver af den til hverdag?

Massage og Samtale
Massage er balsam for din krop - og lige nu får du en helt uhørt god pris:

INTRODUKTIONSPRISER

90 min. afspændingsmassage: 350 kr. - Book nu
Normalpris 700 kr.

60 min. rygmassage: 300 kr. - Book nu
Normalpris 600 kr.

Samtale
Har du brug for at blive inspireret til at se din tilværelse på en lidt anden måde? Eller vil du gerne have inspiration til at komme videre med en sorg? Så kan jeg måske hjælpe dig. Vi kan samtale under en afspændingsmassage eller vi kan gå en tur eller blot sidde overfor hinanden og drikke en kop kaffe.

INTRODUKTIONSPRIS

90 min.: 350 kr. - Book nu
Normalpris 700 kr.

Du kan både booke i systemet - her - eller ringe på 7172 1114.

Jeg glæder mig til at se dig 😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar